TrueLime helpt al vele jaren diverse organisaties in de zorg. Van een electronisch clienten dossier voor apothekers tot digitale werkplekken voor zorginstellingen en websites voor ziekenhuizen. Wij helpen zorgorganisaties met de opzet en verbetering van online communicatie en digitale samenwerking, oftewel het neerzetten van een website, portaal, intranet of een andere online oplossing.

Als je direct een goed beeld wil hebben van wat we doen en voor wie we het doen, bekijk dan onderstaand filmpje.

Filmpje

In de zorg is het belangrijkste voor een ziekenhuis om patiënten de juiste zorg te geven zodat ze beter worden en voor een zorgorganisatie (tandarts, dokter, wijkverpleging, zorgcentrum, thuisbegeleiding en dagbesteding) is het essentieel om cliënten goede zorg te geven en daardoor een zo goed mogelijk leven.

Het is hierbij belangrijk voor een zorg organisatie om dat zo efficiënt en effectief mogelijk te doen want er komen elk jaar meer ouderen, er is elk jaar minder sterfte, elk jaar is daarmee meer zorg nodig en daarmee een hogere druk op de zorgkosten.

Wij zijn ervan overtuigd dat hierbij goede online communicatie en goede digitale samenwerking erg belangrijk is. Kijk alleen al naar alle partijen die betrokken zijn bij een patiënt of cliënt: De patiënt zelf, mantelzorger/familie, verzorger, huisarts, fysiotherapeut, ziekenhuis, ggz, de gemeente, een zorginstelling, het cak, het zorgkantoor en de zorgverzekeraar. Het is belangrijk om goed rekening te houden met deze verschillende doelgroepen bij de invulling van de strategie die hoort bij de online visie van de organisatie.

Hierbij spelen zaken een rol als:

  • Hoe zorg je dat patiënten, cliënten en mantelzorgers de juiste informatie vinden?
  • Hoe kun je optimaal laten zien aan de buitenwereld wat de expertise is van jouw organisatie?
  • Welke zorg heeft de patiënt of cliënt nodig maar als die niet door de organisatie wordt geleverd, waar kan hij dan terecht?
  • Willen we een rol spelen in de samenwerking met alle andere relevante dienstverleners rondom een patient of client (bv. de huisarts, de fysiotherapeut, de gemeente)?
  • Hoe kunnen we onze medewerkers helpen om zo efficient en makkelijk mogelijk een patient, client en mantelzorger te helpen?
  • Hoe kunnen we onze medewerkers helpen om hun werk zo makkelijk mogelijk uit te voeren?
  • Hoe zorgen we dat alle medewerkers op verschillende locaties en afdelingen verbinding houden met elkaar?
  • Hoe zorg je dat teams van elkaar blijven leren?
  • Hoe werf je goede nieuwe collega’s in een krappe arbeidsmarkt?

Branche

Onderwijs

Oplossingen met als doel meer tijd voor studenten en docenten

Zorg en Welzijn

Op de juiste manier kennis en informatie delen is éxtra belangrijk als het over het welzijn van mensen gaat

Kennisorganisaties

Hoe bereik je je doelgroep op een goede manier, en welke kanalen zet je hiervoor in?

Ledenorganisaties

Betrekken is het sleutelwoord voor een sublieme ledenbeleving

Meer weten, een demo of vrijblijvend een kop koffie drinken?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
LimeScape.Form.MandatoryFields
Bij het gebruiken van dit formulier ga je akkoord met het opslaan en verwerken van de door jou opgegeven gegevens door deze website, zoals aangegeven in ons privacybeleid. *