Wie kent de BOVAG niet? Sinds 1930 dé brancheorganisatie van inmiddels ruim 9.000 ondernemers en specialist op het gebied van onder andere: vervoermiddelen, verkeersopleidingen, autoverhuur, schadeherstelbedrijven en tankstations. Leden moeten goed geïnformeerd zijn, geïnspireerd worden, gebruik maken van slimme tools om hun klanten beter van dienst te kunnen zijn… En alles op maat, overzichtelijk bij elkaar en gemakkelijk in gebruik. Dat waren dan ook de ingrediënten voor hun nieuwe Ledenportaal dat wij hebben gerealiseerd.


Openbaar wat kan

Het nieuwe Ledenportaal sluit naadloos aan bij de eigentijdse website. Hierop staat een schat aan waardevolle content, die ook toegankelijk is voor niet-leden. Dit kan verleiden tot lidmaatschap, waar na het inloggen meer informatie is te vinden die aansluit op de eigen specifieke vragen en sector. Het op deze wijze helder maken van de toegevoegde waarde van het BOVAG-lidmaatschap, is een belangrijke keuze in de strategie.


Het BOVAG ledenportaal: persoonlijk en op maat

Eenmaal ingelogd hebben leden toegang tot relevante dossiers, artikelen en tools voor de eigen branche. Bovendien blijven ze goed op de hoogte van ontwikkelingen in hun sector dankzij gepersonaliseerde nieuwsbrieven. Deze sprong vooruit in dienstverlening was mogelijk door een koppeling te realiseren met de ledeninformatie in het CRM. De BOVAG-redactie kan nu bovendien op basis van uitgebreide gebruikersstatistieken de dienstverlening verder verbeteren.

Single sign-on: alle tools bij elkaar

De nieuwe responsive site biedt een duidelijke structuur. Alle content van de verscheidene BOVAG-kanalen is samengevoegd, en is nu makkelijk en snel opvraagbaar. Leden loggen één keer in en vinden al hun tools overzichtelijk bij elkaar, van de servicedesk tot pechhulp. Deze single sign-on resulteert in een prettige user experience. Nog een persoonlijke touch zijn de gepersonaliseerde nieuwsbrieven met het laatste nieuws uit de eigen branche. Ook kunnen ze zich in het Ledenportaal inschrijven voor evenementen, want de koppeling werkt twee kanten op.

Samen sterker

In samenwerking met IN10 creative digital agency ontwikkelde TrueLime voor BOVAG een ledenportaal dat hun relatie met bestaande leden versterkt, én de meerwaarde van lidmaatschap goed zichtbaar maakt. Op een eigentijdse, responsive website vinden BOVAG-leden snel de informatie die aansluit op hun vraag en branche.

"Mede dankzij mooie oplossingen zoals maatwerkkoppelingen en performance-optimalisatie, voldoet het Ledenportaal nu nog beter aan de wensen van BOVAG-leden. Ze vinden alle relevante informatie en tools op één plek, en blijven up-to-date met gepersonaliseerd nieuws”

Meer informatie? We nemen graag contact met je op!

LimeScape.Form.MandatoryFields