Een goed klachtenmanagement is de uitgelezen kans om klanten aan je te binden. Klachten komen op verschillende manieren en locaties binnen, zoals telefonisch, via e-mail of sociale media. Overzicht en inzicht houden kan lastig zijn, evenals het goed rapporteren ervan aan het management. De verwerking van klachten is vaak inefficiënt en de doorloopsnelheid ligt laag. TrueLime biedt de oplossing voor klachtenmanagement in de vorm van een zaaksysteem op maat of in de vorm van standaard modules.


Klachtenafhandeling op maat

Met de Octopus module Klachtenmanagement verbeteren en versnellen we de behandeling van klachten. Tegelijkertijd zorgen we voor overzicht én inzicht in de klachten met behulp van duidelijke registratie en rapportages. We bieden erg uitgebreide opties voor klachtenmanagement in Octopus. Kies bijvoorbeeld zelf hoe je de klachten binnen laat komen en hoe je deze wilt indelen. De juiste medewerkers worden op het goede moment ingeseind. De klant ontvangt op vooraf bepaalde tijden standaard updates.


Behoefte aan een compleet zaaksysteem?

Naast klachtenafhandeling meer processen automatiseren? TrueLime biedt met Octopus vele modules aan om een zaaksysteem in te richten. Zo kunnen we ieder proces zaakgericht inrichten. Lees meer over zaakgericht werken.



octopus logo

Meer weten of een advies op maat?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op!
LimeScape.Form.MandatoryFields