Ben jij onze expert die problemen al ziet en oplost voordat ze ontstaan? Wil jij support leveren aan organisaties die een positieve impact hebben op de maatschappij? Wil jij een cruciale rol spelen in het geluk van onze klanten? Dan ben je bij TrueLime aan het juiste adres.

Hier loop jij warm voor:

Je vindt het leuk om slimme oplossingen te bedenken voor terugkerende problemen en om repeterend werk te automatiseren. Daarnaast word je er gelukkig van om mensen te helpen en om proactief mee te denken over hoe we het klantgeluk kunnen verhogen.

Dit ga je doen:

Als Customer Support medewerker lever je samen met je team support op klantomgevingen. Hierbij kun je denken aan intranetten, portalen, corporate websites en samenwerkomgevingen. Je bent het eerste aanspreekpunt als het gaat om functionele vragen en het doorvoeren van kleine aanpassingen. De vragen en problemen waar je mee te maken krijgt kan je meestal ter plekke oplossen of managen. Daarnaast denk je mee met de gebruikers over mogelijke optimalisatie en herken je nieuwe kansen om verbeteringen door te voeren.

Groeimogelijkheden:

Door ervaring en interne opleiding krijg je de kans om door te groeien naar de rol van Customer Support Manager of Microsoft Azure specialist.

Hier herken jij jezelf in:

  • Omdat je gaat werken met .Net, Azure, React en de producten van ‘Kentico Xperience’ en ‘Umbraco’, is affiniteit met IT onmisbaar.
  • De werkzaamheden zijn afwisselend, het is belangrijk dat je deze goed kunt organiseren.
  • Je bent sociaal, want je hebt te maken met verschillende gesprekspartners, binnen veel verschillende organisaties en op verschillende niveaus.
  • Je bent een volhouder: Je pluist indien nodig een probleem helemaal uit totdat het helder is wat er precies speelt.
  • Om duidelijkheid te krijgen over de vraag, wens of het probleem van de klant is het belangrijk dat je goed kunt luisteren.
  • Je bent ondernemend: je hebt het commerciële inzicht om te kunnen upsellen, maar vanuit jouw helikopterview zie je ook repeterende vraagstukken of problemen die mogelijk bij meer klanten spelen. Je kunt dit signaleren en doorgeven.
  • Nauwkeurigheid is belangrijk in deze functie: bevestigingen van gesprekken, gespreksverslagen, opvolging, terugkoppeling en facturatie van onze dienstverlening moet correct verlopen. We zoeken daarom naar iemand die accuraat is.

Wat bieden wij?

Naast een hele goede privé-werk balans, waarbij je de mogelijkheid hebt om gedeeltelijk vanuit huis te werken, veel aandacht voor (persoonlijke) ontwikkeling en een uitdagende rol, hebben we ook een aantal gewoon hele goede voorwaarden:
  • Een salaris dat past bij je kennis en ervaring: tussen de € 2000 en € 5000 bruto per maand o.b.v. 40 uur.
  • Inclusief een auto
  • Mogelijkheid om parttime te werken
  • Persoonlijke ontwikkeling door individueel opleidingsbudget van € 1500 per jaar en coaching
  • Pensioenregeling met nabestaandenverzekering
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om dagen bij te kopen
  • Internet/telefoonvergoeding € 50,- netto per maand
  • Een goed bereikbare kantoorlocatie (zowel met OV als met de auto) in Breda

Spreekt het je aan?

Enthousiast geworden? Of heb je nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Wij zijn trots op ons dienstverlening en vinden het altijd leuk om te laten zien waar we dagelijks met een leuk team van professionals aan werken. Je werkt erg zelfstandig maar wel als onderdeel van dit team.

Je kunt voor deze vacature contact opnemen met Regina Schrage (HR-Adviseur) via 06-1883 62 69 of stuur een mail naar werkenbij@truelime.nl.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld. Mocht je als recruiter denken ’dat geldt vast niet voor mij’: helaas, dit geldt ook voor jou.

Wil jij ook deel uitmaken van ons team?

LimeScape.Form.MandatoryFields
Bij het gebruiken van dit formulier ga je akkoord met het opslaan en verwerken van de door jou opgegeven gegevens door deze website, zoals aangegeven in ons privacybeleid. *